17 september 2009

Onsdag

Efter tre dagar utan internet börjar jag känna mej en aning avskärmad från verkligheten. Eller om jag ska vara helt ärlig; mer eller mindre desperat efter att få kolla min mail osv...! Inte gör det bättre av att mobilen inte heller funkar här... och även om den skulle ha gjort det så har jag glömt min laddare hemma...
Jag funderar helt seriöst på att ta min dataväska och trava upp på det högsta berget jag kan se och försöka få en internetuppkoppling där.
 
Idag har vi tagit en 3-timmars vandring, och det var sååååå fin natur! Men blåsigt som tusan när vi kom upp på bergen. Vi gick inte efter någon stig/led, utan vi gick helt enkelt dit vi tyckte det såg fint ut. Det slutade med att vi höll på att få gå samma väg tillbaka som vi kom, för vi kunde inte ta oss nerför berget... men till slut hittade vi ett ställe där det inte var fullt lika brant som överallt annars.
Men vi alla klarade oss ner utan skador. =)
Men nu har jag bestämt att jag ska i alla fall hoppa över eftermiddagens vandring, och ta bilen och åka runt för att se om jag kan få sändning någonstans. =)
Få se om det här inlägget blir utlagt oxå, eller om det blir nån annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!