03 juni 2011

Vilket jävla ställe!

Vilken jäkla kväll, och värre natt och fruktansvärd morgon... om man kan kalla 5.20 för morgon? är det fortfarande natt då??
Jag är så jäkla uppretad och sur så jag kan inte minnas när jag var så här arg sist! Det har varit ett JÄKLA liv på det här hotellet hela natten. Vid 2.30 gav jag upp hoppet om att de skulle sluta springa i korridoren och skrika (festa??) utav sig själva, så jag slängde upp dörren och gick ut i pyjamas och skrek några väl valda ord... En vuxen man blev lite chokad och mumlade fram "sorry" innan jag drog igen dörren igen.
För att få ett par timmars sömn... Jag hade planerat att hämnas och väsnas på morgonen... men fick ingen chans. De jävlarna var uppe 5.20 och var igång och skrek igen.
Nu har jag bråkat med en tjej i korridoren, och jag är surare än någonsin.
Nu frulle; sen till flygplatsen.
Besök på g. Och nya tag med muntra miner...! :)

1 kommentar:

  1. Nej, vilken tråkig start!:( Du får se det från den ljusa sidan; nu kan det bara bli bättre! Hoppas ni får en trevlig semester! kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!