08 juni 2011

Uppe med tuppen...

Som sagt så är vi tillbaka i Durban... Men mitt huvud är fortfarande på safari. Jag har lyckats total-omvända min dygns-rytm på endast 6 dagar... I vanliga fall sover jag gärna till runt 8.30-9.00, sen ligger och läser/slöar i sängen typ 30-40 minuter till... På safari flyger jag ur sängen vid 5.20 och är inte det minsta trött. Det sitter i.
Jag vaknade runt 5.30 och försökte tvinga mej själv att somna om... vid 7-tiden gav jag upp, och nu sitter jag framför datorn i ett tyst hus och känner mej lite desorienterad... Vad gör man uppe så här tidigt?? Är det alltid så här mycket trafik på vår gata på morgonen?? Ska jag ringa nån kompis och chocka dem med en morgonfika kl:8.00 ?? Kanske överraska Dave med frukost på sängen... jag skulle ju faktiskt hinna baka bröd innan han vaknar...??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!