11 juni 2011

Hjälp...

... vad tiden och dagarna går fort!
Jag har inte mer tid nu än någon annan dag till att blogga... och jag skäms att erkänna att alla foton är fortfarande i kameran och jag har inget kul alls att lägga upp här. Sorry!

Igår var vi i alla fall på "Barnyard Theatres" här i Durban. Det är ett ställe som har olika musik-shower, och stället är uppbyggt lite som en lada. Mysigt och lite annorlunda. Showen som visades nu heter "Girls wanna rock" och var grymt bra!! Rekommenderas till er i Durban!
Givetvis har jag bilder... och givetvis ligger d ei kameran. Jag vet... världens tristaste blogg för tillfället.
Och nu har jag inte tid att skriva mer... kinamat och frågesport-spelande väntas! Jag och Britt har lite revansch att göra... vi ligger under med 2-1. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!