07 juni 2011

Tillbaka i Durban!

Nu är vi tillbaka i Durban och civilisationen... därmed bättre uppdatering på bloggen. Internet funkade inte alls i parken, därav bloggtorkan....

Pixie var överlycklig när hon hörde våra röster på parkeringen ikväll och jamade och jamade... Nu släpper hon mej inte med blicken och vill helst sitta enbart i mitt knä. Min lilla mys-kisse! :)

Idag har vi spenderat hela dagen i bilen, haft problem med passkontrollen mellan Sydafrika och Swaziland (Dave är "wanted" och jag blev anklagad för att mitt pass var min -yngre- systers pass... hum... inte speciellt sjysst sagt...) och insett att vår gps aldrig kommer funka igen så vidare vi inte kommer uppdatera den.

Jag mår nästan illa av trötthet men funderar ändå på att slänga mej i soffan för att glo på lite inspelade tv-program... Ja, jag har inte sett en endaste sekund på tv de senaste 5 dagarna... Det känns konstigt och ovanlig.
Fast först kanske jag ska ta en dusch... med Pixie antar jag. ;)

Safari-uppdatering kommer imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!