14 december 2009

Thun´s, arbete o barnvakt...

Idag har vi haft en riktigt rolig dag, med hårfix och "barnvakt".

Dave´s syster; Frida kom med sin lilla Eddie. Jag gjorde en extension och slingor på Frida. Och Dave var barnvakt åt lillen under tiden. (Gullig värre är han!!)



Sen blev det en runda till Thun´s, där jag träffade på min moster och kusin Lina. Kul!!

Middagen ikväll blev falukorv och stuvade makaroner... mumsigt!! =) Och nu sitter vi och försöker rensa lite bland våra miljoners miljader kartonger... Kul att se vad vi egentligen äger... hahaha... man glömmer riktigt fort.! Jag har tagit kort på alla våra kartonger och typ hälften av våra möbler som står ÖVERALLT, men jag vågar inte lägga ut det på bloggen tror jag... ser för jäkligt ut, faktiskt... hahaha.... Därimot lägger jag ut bilder på "jobbet" idag;
.

Frida´s hår innan ...

... och Frida´s hår efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!