07 december 2009

34 grader och vaaaarmt! =)

Igår var vi nere på stranden hela dan... Det var superhärligt väder, och lite sol var verkligen vad vi behövde! Snart är vi ju i Svedala, och det är väl lika bra att inse att det inte är snö och sol där, utan regn och mulet... Man får alltså passa på att bygga upp lite D-vitamin i kroppen medans man har chansen. =) På kvällen blev det drinkar och bada utomhus-jacuzzi... inte mycket vettigt alls blev alltså gjort igår... hahaha.

Idag vaknade vi till 34 grader i skuggan och en luftfuktighet på 89%..! Vilket är VARMT!

Eftersom det blev stranden igår, fastän vi hade planerat att fixa en massa annat, så blev det helt plötsligt en massa saker som ska fixas idag! Hyrbil i Jo´burg är fortfarande inte bokat... det är julklappar kvar att köpas... och Dave har inte ens börjat packa...! Vilket jag får panik över. Jag måste veta vad hans väskor kommer väga, för att veta om han kan ta nått av mina saker... Så tills Dave inte har packat klart, så kan jag inte heller packa klart...

Och eftersom solen lockar även idag... så tippar jag på att det blir nån timme vid poolen, sen iväg till Gateway, och en sen kväll ikväll med packning och tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!