31 december 2009

Hjälp...

.... vad jag är usel på att uppdatera bloggen just nu!! :/
Men vi har så himla kul hela tiden, och det är verkligen fullt upp från morgon till kväll!

Idag har jag frisererat min ena kusin och hennes barn, så det var trevligt att träffa dem och prata. Speciellt eftersom de var i Sydafrika förra sommaren... Kul att jämföra platser och upplevelser! =)
Sen drog vi in till U-a för ett "hembesök" hos Sia och Freddan (Dave´s syrra med sambo). Och överst på "att göra listan" hos dem stod att myyyyysa med Nowa! =) Nowa är deras urgulliga misse, som är kissunge till våran misse, Sephora (som tyvärr gick bort i September...).... ja, ja... ni som hänger med hänger med... Ni andra kan hoppa över de raderna. =)
I alla fall så var det otroligt trevligt och såååå kul att få träffa Nowa!! Som är så sjukt SÖT!!! Tror jag ska röva bort henne och ta med henne till SA... hihi... =)
Glömde tyvärr kameran i bilen, så bilder på gullgrisen kommer en annan dag!

Ikväll har vi tagit en sväng till Björklinge och deras pizzeria; Kantarellen, för att mumsa på pizza. Vi köpte alltid därifrån förut... väldans gott var det!! =)
Sen blev det ett bastubad i vårat hus..! SKÖNT... men varmt!! =)

Nu är man lagom seg, och vi ska strax lägga oss... imorrn är det ju den sista dagen för i år!!
Så jag passar på att önska ett gott nytt år till alla redan nu!! =) Se till att fira in det nya året riktigt ordentligt...!
Vi hörs nästa år! =)

1 kommentar:

  1. Glöm inte att lägga upp bild på sötnosen Nowa! ;)

    -Anniken-

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!