04 april 2011

Svensk vår?

Om gårdagen kändes som en svensk höstdag, så har idag känts som en svensk vårdag. Vilken otroligt härlig luft vi har haft i Durban idag!
I vanliga fall ligger luftfuktigheten tung och plågas lite... men inte idag. Idag var det härligt klar luft! Det hör verkligen inte till vanligheterna, så jag har njutit!
Tyvärr slog det just om till grå mulet igen, och nu känns det som höst -igen... och närsomhelst blir det nog regn.
Riktigt mysko väder för årstiden de senaste dagarna.

Jag inser även att min blogg just blivit en väderblogg.... Sorry.

Nu ska jag testa ett nytt recept. Maria bjöd oss på det sist vi där; kycklingsallad med mango. Var så otroligt gott... och Dave har skyhöga förväntningar på kvällens middag. Jag hoppas jag kan leverera lika god sallad som Maria gjorde.... *håller tummarna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!