15 april 2011

Morgonpigga gänget...

Idag har jag gjort nått så ovanligt som att gå upp hyfsat tidigt... Endast för att kunna vara med på fika hemma hos (andra) Maria. Alltså Maria.T. (Folk här är morgonpigga... remember?)

Maria.T bor utanför Durban, i ett område som heter Bothas Hill... där har jag nog aldrig varit förut -tror jag- men det är otroligt vacker natur där! :)
Tar bara ca. 30 minuter från Durban dit, och köper man hus där får man dels större hus för mindre pengar -jämfört mot i norra Durban där vi bor- och dels typ 3 gånger så stor trädgård. Jag skulle lätt kunna tänka mej att köpa hus där! :)

Maria bor i ett superfint, stort hus med en gigantisk trädgård och underbar utsikt... lite avis blir man allt... jag vill oxå ha ett hus att inreda och renovera. (Eller jag kan skippa renoveringen... det låter alltid roligare än vad det faktiskt är!)

Andra svenskor som var på plats var; Jenny (som hade Yamone med sig), Anna, Maria (med Karl), Tina och Jossan.
Väldigt trevlig start på dagen! :)

(Ignorera dubblett-bilden... min blogg har spårat ur lite.... Så det gick inte att fixa.)

Maria och Tina

Fr. vänster; Jenny, Anna, Maria o Jossan

Frukost/Fika
Härlig utsikt!
Marias fina hus och en del av den
gigantiska trädgården



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!