13 april 2011

Fika och shopping!

Idag mötte jag upp Maria och Karl för en lång-fika. Trevligt, trevligt! :)
Dessutom har vi haft underbart väder i Durban! Vanligtvis är det nästan för varmt för att njuta på uteserveringar, men idag var det perfekt väder, och den höga luftfuktigheten är numer ett minne blott. Härligt!

Efter fikat hann vi med en shoppingtur också. Lite nytt smink inhandlades... det kan man inte få för mycket utav. :)

Nu har jag nyligen tränat klart, och strax ska jag söka efter lite recept på nätet... fantasin sviker lite idag, känner jag.
Och eftersom jag fortfarande inte äter kolhydrater är utbudet lite sämre än annars...
Om nån har nått bra lchf-recept att dela med sig utav så hör av er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!