05 april 2011

Stackars mej...

Mina nässelutslag vill inte riktigt ge med sig, och jag börjar misstänka att jag kanske -troligtvis- är allergisk mot nått. Mitt ytterst kvalificerade gissning är nötter.
Jag som ääääälskar nötter! :(
Dessutom blir jag sjukligt trött utav de antihistamin-tabletter som jag fortfarande äter... tror jag ska skippa dem nu och hoppas utslagen lägger sig ändå. Är så trött så jag orkar inte ens ta mej iväg för att shoppa idag... och då mina vänner är det illa. :)
Just nu är även mina ben täckta utav stora blåmärken -jag ser misshandlad ut- för jag har kliat så mycket att jag fått blåmärken överallt..!
Och ja, jag tycker lite synd om mej själv ifall någon lyckades missa det...

4 kommentarer:

  1. Usch då...Krya på dig!! :)

    Du får gå på ett besök hos Farbror doktorn om det inte ger med sig!

    SvaraRadera
  2. Usch det låter inte roligt. Hoppas det blir bättre snart.

    Trillade in av en slump i bloggen och lämnar förstås en liten kommentar. Lägger även till din blogg i min blogglista över bloggande utlandssvenskar (http://swaussie.blogg.se/2011/march/svenskar-pa-vift-uppdaterad.html). En lista som bara växer och växer. Kul!

    Nu ska jag fortsätta läsningen i din blogg.

    SvaraRadera
  3. Jag hade också utslag för någon vecka sedan (hela armarna, bröstet och magen) Jag smörjde med hydrokortisonsalva och då försvann det på några dagar! kram

    SvaraRadera
  4. Jossan; Jag ska testa det om det inte blir bättre snart... just nu är jag mest irriterad över blåmärkena, som TÄCKER mina ben..! Kommer ta nån vecka innan allt är borta gissar jag på.. =(
    Men tack för tipset! Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!