02 maj 2011

Populärt nöje...


Att vi svenskar är bortskämda med billigt internet i Sverige är knappast någon nyhet... och att det är snordyrt här i Sydafrika har jag säkerligen nämnt några gånger.
Internet är så pass dyrt att man knappt kan ladda ner nått alls... :(
Att ens göra de uppdateringar som behövs tar emot...
Förr betalade vi nästan 400:- för 2,3G, nu betalar vi ca; 250:- för 5G...
en klar förbättring, alltså. Men fortfarande dyrt, för lite internet.
Summan blir att vi svenskar gärna letar upp caféer med gratis internet, sen delar vi gärna med oss utav lösenord osv oss emellan. :) Det gäller att vara generös, så man ligger på plus, liksom. :) Så om nån i Durban vill ha senaste lösenordet hör av er...
(ni ser ju på bilderna vart vi sitter...) :)


Perfekt väder för att sitta ute.
Jag passade på att fota när det inte fanns nått folk där. :)

1 kommentar:

  1. HAHA! det är så roligt! jag funderade på exakt samma inlägg:-) du måste berätta för mig vilken marknad ni var på när vi ses nästa gång! jag vill dit! kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!