23 maj 2011

Mysteriet är löst!

I förra inlägget undrade jag vad folk gjorde på stadion fem timmar innan en rugby-match... Jag har blivit informerad om att det faktiskt var en fotbollsmatch kl:15 där. Inte så konstigt att det var sjukt mycket trafik där strax efter 14. Mysteriet är löst. :)

Jag är pinsamt dåligt uppdaterad när det gäller sport här i Durban... kanske för att det typ alltid verkar vara nån stor och viktigt match på gång... antingen i rugby, cricket eller fotboll. Eller kanske för att jag är ruskigt ointresserad..?
Just fotboll borde jag ha lite bättre koll på, för en utav mina bästa vänner här; Jenny... hennes man är lagledare/tränare/coach för det laget. Alltså han är inte alla tre... utan nått utav dem... eller nått liknande.

Jag sa ju det; -Pinsamt dåligt uppdaterad/intresserad utav sport. :/
Det skyller jag på Dave för... Om han hade varit fotbolls-intresserad hade jag säkerligen haft mera koll... Som det är nu har jag bättre koll på supercross i USA än fotboll i Durban. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!