05 maj 2011

Fullt hus idag.

Idag har jag haft otroligt trevligt besök utav svenska tjejerna; Maria, Jenny, Anna och Jossan. Under en långlunch hann vi diskutera en massa viktiga saker... såsom skillnaden mellan akryl- och gel-naglar, bra restauranger i Durban och möhippor. :)
Inte alls speciellt tjejjiga ämnen alltså... ;)
Jag bjöd på low-carb mat -såklart- och undrar lite nu om de vräkte i sig mat efter de kommit hem..? :)
Själv är jag en aning avis på Dave som varit på konferens hela dagen på ett hotell nere i centrum... Jag är alltså inte ett dugg avis på just själva konferensen (som var för flyginstruktörer och blivande flyginstruktörer), utan på all mat och godsaker han fått hela dan... Lät riktigt gott!

Fr. v. Jossan, Jenny, Maria och Anna
Tack tjejer för sällskapet!

Dessutom har jag hunnit med att klippa Jennys barn på eftermiddagen oxå. Har väl aldrig varit med om barn som sitter så stilla under en klippning! Helt otroligt:)

1 kommentar:

  1. haha, nej! jag vräkte inte i mig när jag kom hem! jag åt just middag!:) det var jättegott! kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!