24 november 2009

OMG!!

HUR LYCKLIG ÄR INTE JAG???!!!

Idag när jag går och handlar i godan ro, så ser jag plötsligt nått på långt håll på en hylla... som ser vääääldigt välbekant ut. Men eftersom det var 30 grader i skuggan idag och 81% luftfuktighet, så kunde jag lika gärna ha sett i syne (man blir seeeeg av sådant väder!)... men efter att snabbt ha knuffat mej fram dit, så ser jag att det ÄR ju vad jag trodde! Daim-choklad!!! SVENSK Daim!!

Tjoho!!!!

Jag grabbade åt mej ett gäng, men ångrar redan att jag inte köpte fler... tänk om de tar slut!?!?Jag får hänga på låset imorgon bitti och köpa på mej ett lager...

Nu har jag inte tid att skriva mer... Här ska ätas Daim!!!! =)

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Tänk vad lite daim kan göra en lycklig! Det e ju förbannat gott asså=)
    kraaam!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, du är för hääärlig!! Hoppas det smakade =)
    //Jessica

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!