15 november 2009

Fortsatt shopping....

... blev det idag.
Vi åkte till "La Lucia Mall", som ligger typ 5 min bort. Där spenderade vi ca; 3,5 timmar..! Har aldrig varit länge där!
Jag lämnade som sagt tillbaka två par jeans. Och hittade 3 par nya, som jag gillade. Jag kunde inte bestämma mej, så jag köpte alla o provade hemma igen i lugn och ro. Den här gången var ett par för stora och de andra två satt jättebra... men de två var ganska lika varann, så jag behåller nog bara det ena (69 Rand = 63 Kronor kostade det paret... hehe... billigt o bra! Kommer aldrig ha råd att bo i Sverige igen... man har blivit snål sen vi flyttade hit!).

Ikväll så ska jag försöka ta mej i kragen och boka flyget upp till Jo´burg... skulle ju göra det i onsdags... men det blev aldrig av. Få se om jag gör det ikväll... Hade tänkt skypa med mamma o pappa oxå... =)
Time flies! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!