10 november 2009

Flyg vs. Bil

Idag har jag inte gjort mycket nyttigt alls... faktiskt inget "onyttigt" heller. Jag har mest suttit vid datorn och försökt bestämma om vi ska bila eller flyga upp till Jo´burg när vi ska till Sverige. Jag ville helst bila... flygrädd som jag är... Men det verkar luta åt att vi ska flyga. Enbart därför att det är dubbelt så dyrt att bila..!
Märklig värld man lever i när det är billigare att ta flyget än bilen...

Nästa "problem" är om vi ska flyga upp samma dag som planet går, eller en dag tidigare... Det finns en del saker jag skulle kunna tänka mej att göra i Jo´burg... klappa gepard tex. =)
Vi ska sova på saken, och ta ett beslut imorrn... och då även boka. Känns som att det är lika bra att få det ur världen. Så slipper man gå och fundera på det... =)

Nu sitter jag med en grym huvudvärk, som bara blir värre och värre... Ska försöka tvinga Dave att ge mej en massage... jag klipper ju trots allt honom regelbundet... Tjänster för gentjänster, liksom. =)

-Over and out...

2 kommentarer:

  1. Ciao!hur mår ni? ja nu e ni snart hemma! vilken dag är det ni kommer? o vilken tid? jo lilleman växer så det knakar bli nästa rädd för att det går så fort=)snart får ni se det lilla livet=) menmen en skype får vi ta o styra upp snart! dagarna bara försvinner men jag hör av mig så fort jag e lite ledig=)
    kram på er!

    SvaraRadera
  2. Hello!
    Japp, nu är det inte långt kvar! =) Vi landar lördag 12:e. Ska landa 9.10, men vi gissar att vi kommer missa anslutnings flyget (vi har samma rutt som R & B)... så det blir säkert på eftermiddagen någon gång. :/
    Bara att messa när du vill skypa!
    Take care, hela familyn! =)
    Kramar!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!