20 juli 2011

Världens sjukaste??

Jag är världens sämsta bloggerska för tillfället... jag hinner inte, vill inte och tänker inte anstränga mej heller just nu.
Jag har grym förkylning (första på typ 3 år!!) och tycker rätt synd om mej själv... att jag har typ fri tillgång till karamell kungen-godis gör att jag mår en aning bättre.
Att jag dessutom har hittat en "näs-sköljar-pryl" är oxå rätt bra. :) Den är grym, och borde exporteras!

Strax blir det rökt, nyfångad fisk... fråga mej inte vilken sort, men den var stor. För övrigt var det Dave som fångade alla de stora fiskarna... *duktiga han*
Glömde berätta att vi är i en stuga, med skog precis överallt runt om oss... rätt mysigt, men jag är överlycklig över att vi har internet.
För övrigt har jag sett rävungar och älgar... snacka sverige-safari! :) Nu satsar jag på att "spotta" björn... -helst på håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!