14 juli 2011

Packar för fullt!

Dave och jag har fullt upp med att packa inför Sverige just nu... Jag är nästan klar, och konstigt nog har jag typ ingenting i väskan. Handbagaget ska vi inte tala om... där åker det omkring typ två ynka prylar.
På allvar, alltså.
Jag förstår att mamma och pappa måste vara i chock när de läser detta. De är vana vid att hjälpa till att sitta på min väska så jag ska få igen den...
Vad hände?
Har vi båda plötsligt vuxit upp (det var på tiden i så fall!) och insett att vi inte använder 48 tröjor på 2 veckor..? Har vi lärt oss att packa "smart"? Kommer vi gå omkring i samma kläder hela tiden?
Ja, jag vet inte, men jag är nästan klar och vikten i väskan hamnade på under 18 kg. Vi får ha 23 kg. Vad ska jag lägga i mera...?? Man vill ju inte låta hela 5 kg "gå till spillo" liksom.
Mera vinflaskor, kanske? ;)

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!