09 augusti 2011

Slutet är här.

Dave och jag tackar för oss! -Tack alla trogna läsare som
följt bloggen om vårat liv och äventyr!

Efter att ha bloggat i över 3 år nu så tackar jag för mej.
Jag har delat med mej utav det som började som vårat äventyr -och som var tänkt som vårat äventyr- men som senare blev vårat vardagsliv här i Sydafrika. Tanken var att vänner och släktingar skulle kunna hålla kontakten och följa vad som hände oss på ett lätt sätt, men 3 år senare har jag fått ut så mycket mera än så från bloggen. Massa nya vänner, kontakter och möten har kommit från den... Härligt! :)

Men www.litendesign.se upptar mer och mer utav min tid, och bloggen "ger" inte lika mycket längre. Så det är ett tecken på att det dags att sluta.

När/om vi flyttar till något annat land så kommer jag troligtvis starta upp en ny blogg, för att berätta om det äventyret! Så håll utkik efter en bloggande "lyxhustru" i någon annan världsdel. ;)
Men tills dess så vill jag tacka för mej, och tacka alla trogna läsare som följt vårat liv här på bloggen!
Stort TACK till alla er!
Kram Lindah

1 kommentar:

  1. oh no!
    då får du uppdatera desto friskare på fejjan så man har någorlunda koll på vad du gör.
    haha.
    tack för härliga blogginlägg! ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!