04 augusti 2011

3 år sedan....!

Idag för exakt 3 år sedan stod vi på Arlanda med våra familjer... redo att lämna Sverige bakom oss för ett 15 månaders äventyr.
Nervösa som tusan, men spända och upprymda... vilken dag det var för oss. :)

15 månader blev x-antal fler månader, och äventyret blev vardag. Och hjälp vilka roliga 3 år det varit! Det vi har lärt oss, de människor vi lärt känna, så som vi har utvecklats... det finns inget jag skulle vilja göra ogjort, inget jag ångrar och våra minnen skulle jag inte byta bort för alla pengar i världen. Faktiskt!

Vi är otroligt lyckligt lottade som har möjlighet att följa våra drömmar... det inser jag. Vi är även otroligt lyckligt lottade som har så fantastiska familjer som stöttar oss och ställer upp för oss på alla möjliga sätt och vis. :)
Jag ska inte heller glömma våra underbara vänner som inte tappat kontakten med oss, trots så lång tid från Sverige.
Tack för det! :)

3 år har gått ruskigt fort! Undrar vad vi gör 3 år från nu? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!