06 oktober 2009

Fortsätter...

... glatt med min nyfunna träningsglädje!
Och jag är en sån som inte gör saker halvhjärtat (jag är därimot, tyvärr, en sån som aldrig avslutar det jag påbörjar...), så det räcker inte med att börja träna varje dag. Jag har även lagt om hela mitt energi-intag och grävt fram alla pulver/piller/powerbarer som jag kan hitta i huset.
Nu jäklar ska här kommas i form! =)
Min förhoppning är att detta glädjerus håller i sig så pass länge att man blir lite "beroende" av träningen... är ju lite lättare att hålla motivationen på topp då. =)

Nu ska jag slänga mej i en solstol med min braiga bok och njuuuuta av att sommaren verkar ha kommit! =)
Om jag kan glömma att jag är en badkruka, så ska jag även simma lite hade jag tänkt. 24 grader är faktiskt inte så kallt..!
Sen blir det träning på em. Då har Dave dragit iväg, och jag slipper störa honom i pluggandet.
Ha en bra dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, åsikt eller fundering!